👀 Junior payroll specialist (asistent/ka mzdových účetních)

Aktuálně hledáme další článek do našeho mzdového oddělení. Nehledáme úplného profesionála, který všechno ví a zná, ale parťáka, který bude s námi táhnout za jeden provaz a bude se chtít nadále rozvíjet v oblasti mzdové problematiky. Náš nový kolega/kolegyně by měl/a chtít pracovat v již zaběhlých kolejích, ale také pomáhat s optimalizacemi či zjednodušeními.

Práce u nás je velmi dynamická a rozhodně není stereotypní (to můžeme slíbit a chceme Vás na to rovnou připravit), proto hledáme někoho, kdo umí najít rovnováhu mezi potřebami společnosti a jejími zaměstnanci.

Nástin typického pracovního dne:

👉 Zpracovávání administrativy spojené se mzdovou agendou
👉 Komunikace s příslušnými úřady
👉 Provádění srážek pojistného a daní dle platné legislativy
👉 Vypočítávání nemocenských dávek dle zákona o nemocenském pojištění
👉 Přihlašování/odhlašování zaměstnanců na zdravotní a sociální pojištění
👉 Vedení agendy evidenčních listů důchodového pojištění
👉 Podílení se na úspěšné implementaci nového mzdového softwaru
👉 A mnoho dalšího

Naše požadavky:

👉 Min. SŠ vzdělání
👉 Praxe v oblasti mzdového účetnictví výhodou
👉 Znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel),
👉 Zkušenost se zpracováním mezd v OKbase výhodou
👉 Dobrá znalost mzdové a pracovněprávní legislativy výhodou
👉 Proaktivní přístup, samostatnost, zodpovědnost, schopnost pracovat ve stresu
👉 Ochota učit se a poznávat nové věci
👉 Časová flexibilita (v době uzávěrek, zpracování ročního zúčtování daní, implementace nových projektů apod.)

Co na oplátku můžeme nabídnout my?

👉 Zajímavou a různorodou práci v nadnárodní společnosti
👉 Dlouhodobou spolupráci
👉 Práci na plný úvazek
👉 Občas budete moci pracovat mimo kancelář
👉 Notebook, mobilní telefon, příspěvek na penzijní připojištění po 1 roce působení v naši společnosti)
👉 Skvělý tým lidí, kteří jsou ve velké míře nejen kolegy, ale i přáteli
👉 Příspěvek na sport a kulturu formou částečně dotované MultiSport karty
👉 Moderní kancelář přímo u stanice metra C (Budějovická)

Proces náboru:

V první řadě můžete očekávat telefonický a následně osobní pohovor. Druhé kolo bude probíhat už na centrále, přímo s budoucím nadřízeným, který si ověří Vaše znalosti a dovednosti v daném oboru. A když se naše představy oboustranně potkají, a sedneme si i po lidské stránce, učiníme Vám nabídku a zahájíme proces nástupu. Nástup už u nás řeší personalistka, která Vám se vším pomůže a bude Vám podporou

Informace o pozici

Typ úvazku
Hlavní pracovní poměr

Typ smluvního vztahu
Pracovní smlouva

Benefity
Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Místo pracoviště
Antala Staška 2027/77, 14000, Praha – Krč, Hlavní město Praha, Česká republika

Kontakt

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.
Barbora Vodičková
+420 702 264 800

MÁM ZÁJEM!