👀 PR specialista/tka na podporu brandu pro Facility segment

Rozšiřujeme naše řady a nově u nás vzniká pracovní pozice, která je a bude pro některé z vás velkou výzvou. Sami to už toho máme nad hlavu, a proto potřebujeme někoho kdo nám pomůže zhmotnit naše plány a potřeby pro budování naší značky tak, abychom byli ještě více vidět.

Daří se nám dobře, důkazem je, že patříme mezi TOP 3 nejlepší v oblasti facility služeb na českém trhu. Proto hledáme někoho, kdo nás dostane ještě výše.

Ideální kandidát by pro nás byl někdo, kdo již má zkušenost s Public Relations, zná mediální prostředí a dokáže samostatně realizovat a koordinovat nejen PR projekty.

,,POZOR“ nebráníme se i tomu, že k nám přijde člověk, který úplně ty zkušenosti nemá, důležité je a bude, aby chtěl posouvat své limity dále.

Potřebujeme k sobě do týmu člověka, který má tah na branku. Ví, jak to všechno funguje, dokáže napsat cokoliv dle našich přání, vizí a potřeb. Člověka, který k tomu všemu potřebuje denní dávku adrenalinu a baví ho připravovat i kreativní strategie do budoucna.

Co vás u nás čeká?

👉 vytvářet a řídit strategii a obsahový plán pro PR a komunikaci celé organizace od A do Z
👉 spolupracovat s marketingovým a PR oddělením na centrále v Maďarsku
👉 překlad PR článků od naší matky z centrály, tzn: komplexní překlady z AJ do CZ a naopak, vše dle jejich přání
👉 budete vyhledávat nové příležitosti v médiích a pokusíte se přispět do médií vlastním obsahem (PR články, tiskové zprávy apod.) na základě požadavků od vedení společnosti v České republice
👉 budete pečovat o LinkedIn a web, na kterých budete vytvářet a spravovat obsah
👉 vyhledávat a navazovat strategická partnerství, zajišťovat eventy a podobné akce dle našich potřeb
👉 a další dílčí úkoly

Hledáme kolegu/gyni, který/á:

👉 má zkušenosti s Public Relations 3-5 let
👉 je hodně samostatný/á
👉 dokáže srozumitelně a jasně prezentovat svoje myšlenky a nápady
👉 baví ho/jí komunikace, psaní a budování značky
👉 chce se učit a růst v prostředí nadnárodní značky
👉 hovoří a píše dobře anglicky
👉 bude komunikovat s partnery, agenturami atp.
👉 bude vytvářet relevantní obsah na sociální sítě a blog
👉 případně bude organizovat akce

Na co se můžete připravit?

👉 na práci pro segment Facility Managementu
👉 na spolupráci s kolegy z týmu a HR
👉 prozatím na práci na 10–16 h/týdně
👉 práci na HPP/DPČ/DPP/IČ
👉 zadávání úkolů od naší matky z Maďarska a souběžně i od nás
👉 na monitoring médii a jeho reporting od nás do Maďarska
👉 na práci u nás z kanceláře na Praze 4, hned u metra Budějovická

Informace o pozici

Typ úvazku
Práce na zkrácený úvazek

Typ smluvního vztahu
dohoda o pracovní činnosti, jiné, pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO

Benefity
Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Mobilní telefon, Převážná část práce z domova, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Rozjezd zcela nového projektu

Místo pracoviště
Praha a Středočeský kraj

Kontakt

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.
Barbora Vodičková
+420 702 264 800

MÁM ZÁJEM!