🔎KOORDINÁTOR MEZINÁRODNÍCH ZAKÁZEK

Do naši stabilní nadnárodní společnosti v současné době hledáme kolegu/kolegyni, který/á hledá práci nestereotypní se zkušenostmi v oblasti poskytování služeb facility managementu. Hledáme partnera, který si umí získat důvěru zákazníka, dokáže s přirozeným respektem vytvářet a udržovat dlouhodobé vztahy se zákazníkem.

Chcete-li své zkušenosti, svou cílevědomost, předvídavost a komunikační schopnosti zúročit. Neváhejte a rozšiřte naše řady.

Jsme tým, který jde za společným cílem s nadšením a radostí z každého nového kroku. Neváháme se vzájemně podpořit a užít si společnou cestu. Žijeme změnou, učíme se z chyb, společně rosteme. Mluvíme spolu na rovinu a nebojíme se věci měnit.

O nabízené pozici:

Koordinátor mezinárodních zakázek řídí, koordinuje a kontroluje chod svěřených zakázek. Plně zodpovídá za plnění a výsledky finančních plánů, finančních uzávěrek a za plnění smluvních požadavků. Dále připravuje, řídí a vyhodnocuje budget svěřených zakázek a je zodpovědný za plnění stanoveného ekonomického výsledku. Koordinátor mezinárodních zakázek je zodpovědný za cenovou politiku zakázek, rozvoj služeb podle potřeb a požadavků zákazníka (upselling, crosselling).

Ve zkratce se jedná o primárního partnera pro naše významné zákazníky, zjišťování a zajišťování jejich potřeb a udržování neustálého kontaktu.

Co Vás na této pozici čeká:

✅ Seznámení se s portfoliem klientů a jejich potřeb a zároveň se seznámíte s celkovou vizí a fungováním naší společnosti.
✅ Řízení a rozvoj svěřeného portfolia klientů v ČR a SK
✅ Prezentování naši společnosti v souladu se strategií společnosti
✅ Plnění finančních ukazate
✅ Budování dlouhodobých a fungujících obchodních vztahů
✅ Fungující komunikace s ostatními odděleními, řízení a koordinace činností
✅ Práce s databázemi a interními programy
✅ Hledáme právě Vás, pokud máte:
✅ Optimální drive a tah na branku
✅ Vztahy a zkušenosti s obchodními partnery
✅ Produktovou znalost v oboru FS a přehled o konkurenci
✅ Výborné akviziční schopnosti
✅ Pozitivní, analytické a strategické myšlení
✅ Komunikativnost, zodpovědnost, spolehlivost, organizační schopnosti
✅ Řidičský průkaz skupiny B, zručnost v práci s PC a MS office, komunikační schopnosti v anglickém jazyce
✅ Zdravý rozum a chuť pracovat

Obchodní zkušenosti nejsou podmínkou. Více než zkušenosti a odborné znalosti hledáme člověka, který má chuť přijmout výzvu, přímo ovlivnit svou pracovní náplň, nastavit procesy a mnoho dalšího.

Co Vám můžeme nabídnout my?

✅ Být součástí TOP 3 v oblasti facility managementu
✅ Volné ruce v řešení úkolů a nestereotypní práci, která dává hlubší smysl a je férově ohodnocena.
✅ Po zaškolení budete samostatná jednotka s úzkou vazbou na ostatní oddělení ve struktuře společnosti.
✅ Skvělý tým lidí, kteří jsou ve velké míře nejen kolegy, ale i přáteli.
✅ Příspěvek na sport a kulturu formou MultiSport karty
✅ Slevy od našich partnerů
✅ Odměnu za doporučení nového kolegy
✅ Notebook, mobilní telefon a automobil i k soukromému využití
✅ Moderní kancelář přímo u stanice metra C (Budějovická)

Proces náboru:

V první řadě můžete očekávat telefonický a následně osobní pohovor. Druhé kolo bude probíhat už na centrále, přímo s budoucím nadřízeným, který si ověří Vaše znalosti a dovednosti v daném oboru. A když se naše představy oboustranně potkají, a sedneme si i po lidské stránce, učiníme Vám nabídku a zahájíme proces nástupu. Nástup už u nás řeší personalistka, která Vám se vším pomůže a bude Vám podporou.

Informace o pozici

Typ úvazku
Hlavní pracovní poměr

Typ smluvního vztahu
Pracovní smlouva

Benefity
Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, slevy od našich partnerů

Místo pracoviště
Praha a Středočeský kraj

Kontakt

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.
Barbora Vodičková
+420 702 264 800

MÁM ZÁJEM!