BACK-OFFICE manager/ka – recepční ❤️ srdcem i duší

Zkuste ve své kariéře udělat pořádný skok. Do svého týmu hledáme někoho, kdo se nebojí žádné výzvy, bude mít velký elán, energii a bude se s láskou a úsměvem starat o provoz naší kanceláře na Praze 4 – Budějovická. Nezáleží nám na tom, kolik let praxe máte nebo kolik titulů před a za jménem máte!

Koho vlastně hledáme?

Hledáme kolegu/kolegyni, který/á má v malíčku organizování, plánování, je pečlivý/á a systematický/á. Má energii, chuť pracovat a starat se nejenom o administrativu ale i pečovat o bezproblémový chod kanceláře a podpůrné procesy. Kolegu/kolegyni, která bude přicházet s novými nápady a případně inovacemi, které velmi rádi uvítáme. Důležitá pak bude přátelská komunikace, neboť na této pozici budete přicházet do kontaktu s mnoha kolegy na všech úrovních společnosti.

Co budete mít na zodpovědnost:

• Udržování pořádku nejen v dokumentech.
• Přípravu a koordinaci interních akcí a schůzek.
• Spolupráci na koordinaci firemních akcí.
• Chod kanceláře, objednávání občerstvení.
• Péči o návštěvy.
• Správa datové schránky, mobilních telefonů, parkovacích karet a řízení efektivního využití parkovacích míst v budově.
• Sledování pracovních výročí zaměstnanců.
• Pomoc s evidencí prezenčních listin z různých školení.
• Hlídání pravidelných termínů revizí elektro spotřebičů.
• Budete podporou v rámci marketingových aktivit.
• Příjem, evidenci a správu zásilek (poštovní zásilky, balíky, kurýrní služby).
• A mnoho dalšího a zajímavého.

Vítané zkušenosti:

• Určitě se nám ozvěte, pokud máte pocit, že by Vás popsaná náplň práce zaujala a naplňovala.
• Máte komunikativní znalost AJ.
• Jste samostatný/á, pečlivý/á a umíte převzít zodpovědnost za svou práci i práci týmu.
• Máte milé a reprezentativní vystupování s velmi dobrými komunikačními schopnostmi.
• Dokážete optimalizovat opakující se úkony a vytvářet vlastní pracovní postupy.
• Zvládnete administrativní procesy a úkony nejen v týmu, ale i samostatně.
• Dokážete vnímat dění kolem sebe a být proaktivní.
• Dokážete přicházet s novými nápady.

Co Vám na oplátku můžeme nabídnout my:

• Být součástí nadnárodní společnosti.
• Necháme Vám volné ruce v řešení úkolů u nestereotypní práce, která dává smysl a je férově ohodnocena.
• Prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů.
• Možnost pracovního i osobního růstu.
• Odpovídající finanční ohodnocení.
• Služební mobilní telefon, notebook a příjemné pracovní prostředí.
• Moderní kancelář přímo u stanice metra C (Budějovická).
• Práci na plný úvazek: Po-Pá 8 h/denně.
• Skvělou šéfovou a skvělý přátelský kolektiv.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám, prosím, svůj životopis.

Proces náboru:

V první řadě můžete očekávat telefonický a následně osobní pohovor. Druhé kolo bude probíhat už přes videohovor, přímo s budoucím nadřízeným, který si ověří Vaše znalosti a dovednosti v daném oboru. A když se naše představy oboustranně potkají, a sedneme si i po lidské stránce, učiníme Vám nabídku a zahájíme proces nástupu. Nástup už u nás řeší personalistka, která Vám se vším pomůže a bude Vám podporou.

Informace o pozici

Typ úvazku
HPP

Typ smluvního vztahu
Pracovní smlouva

Místo pracoviště
Praha

Kontakt

B+N Czech Republic Facility Services s.r.o.
Barbora Vodičková
+420 702 264 800

MÁM ZÁJEM!