Interní auditor pro FS segment oblast CZ

Staňte se naším interním auditorem a pojďte s námi zlepšovat firemní procesy.

Záleží vám na kvalitě poskytovaných služeb a kvalitě práce v oblasti FS? Umíte číst ve smluvní dokumentaci? Máte bystré oko a používáte selský rozum? Dokážete zpracovávat velké množství informací? Jste ochotni cestovat po našich zakázkách v rámci ČR? Jestli ANO, tak čtěte dál 😊

Do naši stabilní nadnárodní společnosti v současné době hledáme kolegu/kolegyni, který/á hledá práci nestereotypní se zkušenostmi v oblasti facility managementu. Hledáme partnera, kterému záleží na kvalitě poskytovaných služeb a práce, se zájmem je zlepšovat.

Chcete-li své zkušenosti, svou cílevědomost, předvídavost a komunikační schopnosti zúročit. Neváhejte a rozšiřte naše řady.

Jsme tým, který jde za společným cílem s nadšením a radostí z každého nového kroku. Neváháme se vzájemně podpořit a užít si společnou cestu. Žijeme změnou, učíme se z chyb, společně rosteme. Mluvíme spolu na rovinu a nebojíme se věci měnit.

Co tato práce obnáší:

•   Výkon interních auditů dle předem nastaveného ročního plánu auditů,
•   Zpracování zpráv z interních auditů,
•   Návrh nápravných opatření a dodatečná kontrola odstranění neshod,
•   Operativní zjišťování spokojenosti zákazníků na zakázkách,
•   Metodická pomoc a poradenství zaměstnancům provozu,
•   Pomoc se zpracováním dokumentace zaměstnancům provozu,
•   Odborná pomoc při rozjezdu nových zakázek,
•   Podílí se na implementaci nových procesů a zavádění revizí dokumentů řízené dokumentace,
•   Administrativní pomoc manažerovi kvality,
•   Řešení přidělených projektů,
•   Prezentace výsledků interních auditů svému nadřízenému a vedení společnosti.

Co byste měl/a znát a mít

•   Mít úplné střední vzdělání s maturitou
•   Mít řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
•   
Mít uživatelskou znalost práce s MS Office – především Word a Excel
•   Mít zkušenosti z oboru facility managementu alespoň 2 roky – nejlépe z provozu
•   
Dobrá orientace v základních technologických postupech úklidu
•   Základní znalost technologií technické správy budov výhodou
•   Schopnost samostatně si organizovat čas a stanovit si priority
•   Schopnost zpracovávat větší objem informací
•   Pečlivost, asertivita, komunikativní člověk
•   Prezentační dovednosti
•   Schopnost vyjednávat
•   Ochota cestovat v rámci ČR
•   Flexibilita a schopnost se rychle přizpůsobit změnám
•   Předchozí zkušenosti z auditování výhodou
•   
Certifikát Interní auditor dle ISO 9001 výhodou
•   
Znalost angličtiny na úrovni B1 výhodou, ale není podmínkou

Co Vám můžeme nabídnout my?

•   Být součástí TOP 3 v oblasti facility managementu
•   Volné ruce v řešení úkolů a nestereotypní práci, která dává hlubší smysl a je férově ohodnocena.
•   Skvělý tým lidí, kteří jsou ve velké míře nejen kolegy, ale i přáteli
•   Příspěvek na sport a kulturu formou MultiSport karty
•   Notebook, mobilní telefon a automobil i k soukromému využití)
•   Moderní kancelář přímo u stanice metra C (Budějovická)
•   Slevy od našich partnerů
•   Dárky ve firemních barvách a mnoho dalšího

Proces náboru:

V první řadě můžete očekávat telefonický a následně osobní pohovor. Druhé kolo bude probíhat už na centrále, přímo s budoucím nadřízeným, který si ověří Vaše znalosti a dovednosti v daném oboru. A když se naše představy oboustranně potkají, a sedneme si i po lidské stránce, učiníme Vám nabídku a zahájíme proces nástupu. Nástup už u nás řeší personalistka, která Vám se vším pomůže a bude Vám podporou.

MÁM ZÁJEM!