Interní auditor pro FS segment oblast CZ
Staňte se naším interním auditorem a pojďte s námi zlepšovat firemní procesy.
Záleží vám na kvalitě poskytovaných služeb a kvalitě práce v oblasti FS? Umíte číst ve smluvní dokumentaci? Máte bystré oko a používáte selský rozum? Dokážete zpracovávat velké množství informací? Jste ochotni cestovat po našich zakázkách v rámci ČR? Jestli ANO, tak čtěte dál 😊
Do naši stabilní nadnárodní společnosti v současné době hledáme kolegu/kolegyni, který/á hledá práci nestereotypní se zkušenostmi v oblasti facility managementu. Hledáme partnera, kterému záleží na kvalitě poskytovaných služeb a práce, se zájmem je zlepšovat.
Chcete-li své zkušenosti, svou cílevědomost, předvídavost a komunikační schopnosti zúročit. Neváhejte a rozšiřte naše řady.
Jsme tým, který jde za společným cílem s nadšením a radostí z každého nového kroku. Neváháme se vzájemně podpořit a užít si společnou cestu. Žijeme změnou, učíme se z chyb, společně rosteme. Mluvíme spolu na rovinu a nebojíme se věci měnit.
Co tato práce obnáší:
• Výkon interních auditů dle předem nastaveného ročního plánu auditů,
• Zpracování zpráv z interních auditů,
• Návrh nápravných opatření a dodatečná kontrola odstranění neshod,
• Operativní zjišťování spokojenosti zákazníků na zakázkách,
• Metodická pomoc a poradenství zaměstnancům provozu,
• Pomoc se zpracováním dokumentace zaměstnancům provozu,
• Odborná pomoc při rozjezdu nových zakázek,
• Podílí se na implementaci nových procesů a zavádění revizí dokumentů řízené dokumentace,
• Administrativní pomoc manažerovi kvality,
• Řešení přidělených projektů,
• Prezentace výsledků interních auditů svému nadřízenému a vedení společnosti.
Co byste měl/a znát a mít
• Mít úplné střední vzdělání s maturitou
• Mít řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
• Mít uživatelskou znalost práce s MS Office – především Word a Excel
• Mít zkušenosti z oboru facility managementu alespoň 2 roky – nejlépe z provozu
• Dobrá orientace v základních technologických postupech úklidu
• Základní znalost technologií technické správy budov výhodou
• Schopnost samostatně si organizovat čas a stanovit si priority
• Schopnost zpracovávat větší objem informací
• Pečlivost, asertivita, komunikativní člověk
• Prezentační dovednosti
• Schopnost vyjednávat
• Ochota cestovat v rámci ČR
• Flexibilita a schopnost se rychle přizpůsobit změnám
• Předchozí zkušenosti z auditování výhodou
• Certifikát Interní auditor dle ISO 9001 výhodou
• Znalost angličtiny na úrovni B1 výhodou, ale není podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout my?
• Být součástí TOP 3 v oblasti facility managementu
• Volné ruce v řešení úkolů a nestereotypní práci, která dává hlubší smysl a je férově ohodnocena.
• Skvělý tým lidí, kteří jsou ve velké míře nejen kolegy, ale i přáteli
• Příspěvek na sport a kulturu formou MultiSport karty
• Notebook, mobilní telefon a automobil i k soukromému využití)
• Moderní kancelář přímo u stanice metra C (Budějovická)
• Slevy od našich partnerů
• Dárky ve firemních barvách a mnoho dalšího
Proces náboru:
V první řadě můžete očekávat telefonický a následně osobní pohovor. Druhé kolo bude probíhat už na centrále, přímo s budoucím nadřízeným, který si ověří Vaše znalosti a dovednosti v daném oboru. A když se naše představy oboustranně potkají, a sedneme si i po lidské stránce, učiníme Vám nabídku a zahájíme proces nástupu. Nástup už u nás řeší personalistka, která Vám se vším pomůže a bude Vám podporou.