CENÍME SI MANUÁLNÍ PRÁCE
USILUJEME O TO, ABY PRÁCE NAŠICH
ZAMĚSTNANCŮ BYLA RESPEKTOVÁNA
Společně jsme silnější
Jsme specialisté na komplexní správu a údržbu budov. Náš úspěch je založen na spolupráci, pozitivní kultuře, stabilních zákaznících
a v neposlední řadě našich zaměstnancích.
Přidejte se k nám a dělejte práci, která má smysl!
Práce
v každém věku
rovnost
mužů a žen
Flexibilní
úvazky
Práce pro
OZP/OZZ
to nejdůležitější, co byste o B+N měli vědět
35
let na
trhu
1263
zákaznických poboček
1855
zaměstnanců po celé ČR
Proč zrovna B+N
Jsme stabilní mezinárodní firma, která je na trhu už 35 let. V naší společnosti převládá pozitivní týmový duch. Mezi sebou máme mnoho hrdinů, kteří pracují ze všech sil svému případnému zdravotnímu hendikepu navzdory. Společně tvoříme rozmanitou skupinu lidí, která jde za stejným cílem a za všech okolností jedná přímo. Naše firemní kultura je založená na jednotě a partnerství, inkluzi, nadšení a humoru. Rádi proto mezi sebou přivítáme kohokoliv, kdo sdílí stejné hodnoty a má stejně pozitivní náhled na život a práci jako my.
Pracoviště: Fakultní Nemocnice Ostrava
Pracovní pozice: Uklidový pracovník/manažer úklidu
Ne každý zvládne pohled na hadičky na oddělení JIP, přiznává úklidová pracovnice.
Už patnáct let pracuje Petra Martauszova na úklidu ve Fakultní nemocnici v Ostravě na oddělení jednotky intenzivní péče – na jipce.
V rozhovoru vzpomíná i na nejtěžší chvíle během pandemie covid 19, kdy musela nosit i troje rukavice.
Vzpomínáte na své začátky ve firmě?
Na úplné začátky si moc nevzpomínám, ale nikdy předtím jsem nepracovala v nemocnici. Ihned mě přidělili na úklid jipky, kde mě zaskočily už samotné přístroje, a hlavně to množství hadiček, které vedou i všude možně po zemi. Pohled na nemocné lidi mi nevadí.
Čím je vaše pracoviště specifické?
Je to hodně náročné na psychiku. Někdo nemusí dávat pohled na pacienta a všechny ty přístroje kolem něj.
Petro, působíte ve firmě 15 let. Co vás drží na tomto místě?
Přemýšlím. Neumím si představit, že bych odešla. Jsem zvyklá na svoje kolegyně i na to pracoviště. Už vím, co a jak chodí. Nedokážu si představit nové začátky někde jinde. Mám výborné vztahy s kolegy, i když jsme si také zažili pár krušných chvilek, což je normální. Jsem hodně zvyklá na zdravotní sestřičky a staniční sestry. S některými si za ty roky už tykáme. A někdy napečou a přinesou a nabídnou nějaké domácí dobroty.
Můžete popsat postup práce?
Umýváme kachličky, vytíráme, skla leštíme a otíráme žaluzie. Když se ruší infekční pokoj nebo po úmrtí pacienta, tak se používá silnější dezinfekční preparát Dezam+, kterým se kompletně myje vše: kachličky, žaluzie, topení, skla. Ale na skla se přidává ještě jar, jinak by na oknech zůstaly šmouhy.
Lákala jste někdy kamarádku k vám na oddělení?
Hodně lidí nechce kvůli práci vstávat takto brzo jako já. Když někomu řeknu, v kolik hodin vstávám, tak utíká pryč. Pozitivní na mé práci je dobrý kolektiv. Dokážeme si vyjít vstříc a pomáháme si. Hlavně na jipkách, nevím, jak to funguje v jiných odděleních.
Přemýšlela jste někdy o změně zaměstnavatele?
Měla jsem i jiné pracovní nabídky. Protože ze začátku jsem měla ranní a dopolední, a tak jsem váhala s malými dětmi, že bych to změnila. Ale dnes už jsou děti velké, tak jsem nad tím vůbec nepřemýšlela. Je to pro mě jistota, z toho důvodu, že mám smlouvu na dobu neurčitou. A kvůli tomu by mě nenapadlo odejít, nechtěla bych být na úřadu práce, a myslím, že jinde bych neměla tak dobré podmínky a mzdu.
Petra Martauszová
Co možná o B+N ještě nevíte
1993
2021
2023
2023
Společnost B+N Referencia Zrt. byla založena v Maďarsku.
B+N Referencia Zrt, odkoupila od společnosti ISS její pobočky v České republice, Slovensku, Rumunsku a Slovinsku.
B+N Česká republika získala společnosti TESPRANET SERVICES a TESPRANET LANDSCAPING, které mají silné know how založené na mnohaletých zkušenostech v oblasti technické správy a údržby budov a údržby zeleně a venkovních ploch.
B+N patří mezi partnery NFOZP (Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením)
Stále v obraze
Mateřská nebo rodičovská dovolená by neměla být vnímána jako překážka v profesním životě. Snažíme se udržovat stálý kontakt s našimi zaměstnanci na mateřské či rodičovské dovolené, kterým pravidelně zasíláme vydání našeho firemního časopisu BNko.
Pro ty rodiče, kteří mají zájem se vrátit do práce, jakmile to rodinné povinnosti dovolí, nabízíme možnost částečného úvazku nebo práce z domova. Toto uspořádání umožňuje plynulé skloubení profesních a rodinných závazků.
KDYŽ můžemE, POmůžemE
Prostřednictvím dobrovolnických programů a spolupráce s místními organizacemi chceme přispět ke změně. Jsme hrdí na to, že zvyšujeme podporu projektů a organizací, které jsou pro naše spolupracovníky a zákazníky v lokální komunitách skutečně důležité. Skupina B+N podporuje projekty v různých oblastech.
Naše Vize, kultura
a hodnoty
Naší vizí je tvořit podmínky pro lepší život lidí kolem nás. Vážíme si všech, kteří přijdou s naší společností do kontaktu, ať už jako dodavatelem nebo objednatelem služeb nebo zaměstnavatelem. Chceme být vnímáni nejen jako odborníci v oblasti facility managementu, ale rovněž
i jako spolehlivý a stabilní zaměstnavatel. Jsme si vědomi toho, že úspěch podnikání závisí na mnoha faktorech, ale faktor, který rozhoduje v nejvyšší míře, je právě ten lidský.
Klíčové hodnoty B+N
Pečujeme
o své okolí
Jsme přesvědčeni, že naše odborné znalosti mohou významně obohatit každodenní život různých skupin lidí. S radostí přispíváme ke zlepšení jejich běžných dnů.
věříme
v týmovou práci
Máme kvalitní tým lidí
a dovedeme ukázat hodnotu našich služeb zákazníkovi. Věříme v sílu týmové práce a v přístupu jednotlivců vidíme největší potenciál. Kvalitních služeb můžeme dosahovat právě přes profesionalitu
a soudružnost týmů.
Jednota
a partnerství
Jednota a partnerství je základem kultury B+N. Uvědomujeme si, že jsme silní, jen když si navzájem věříme a táhneme za jeden provaz.
Podporujeme
úspěchy
Úspěchy budoucnosti se rodí v přítomnosti,
a proto chceme poskytnout příležitost těm, kteří dosud nemohli dostatečně předvést své cenné znalosti nebo dovednosti.
JEJICH PRÁCE NENÍ VIDĚT, ALE VÝSLEDKY ANO.
PŘESTO BÝVÁ ČASTO NEDOCENĚNÁ.
Myslíte si také, že role úklidových pracovníků je absolutně zásadní? Často jsou to právě oni, kdo zajišťují, aby naše kanceláře, školní třídy, nemocniční oddělení a další veřejné prostory byly nejen čisté, ale i bezpečné. Jejich práce je klíčová nejen pro naše pohodlí, ale především pro udržení našeho zdraví na každodenní bázi.
Spolehlivost, týmový duch a fér jednání jsou velkou předností.
Naše paní uklízečky pracují velmi dobře a nad rámec svých povinností vždy ochotně vyjdou vstříc.
Její pečlivost je opravdu obdivuhodná.
Děkujeme, za to že pro nás uklízíte.
Svou práci odvádí výborně a s pečlivostí, což nám ostatním velmi ulehčuje život.
Dnes jsme absolvovali kontrolu hygieny, která proběhla na výbornou. Paní kontrolorky byly velmi spokojeny a naše úsilí pochválily.
Možná hledáme právě vás.
Podívejte se, jaké volné pozice aktuálně nabízíme.
jejda, nevybral/a jste si
z nabízených pozic?
Nebo je pozice, která se vám líbila, aktuálně obsazená?
Neklesejte na mysli a stejně nám napište na: nabor@bplusn.cz.
Schopné lidi a parťáky velmi rádi přivítáme mezi sebe.
Přihlásili jste se k nám?
Chcete se dozvědět Co se bude dít dál?
1.Ozveme se Vám jakmile nám zapadnete do hledáčku
Pokud zjistíme, že váš profil dokonale odpovídá tomu, koho hledáme, můžete očekávat, že se s vámi spojíme velmi rychle, nejpozději do dalšího dne. Těšíme se na možnost vás poznat!
2. setkáme se nebo si zavoláme
Zavoláme vám nebo vás rovnou pozveme na schůzku, kde se pravděpodobně setkáte se svým budoucím šéfem nebo s jedním z budoucích kolegů. V případě zájmu vám ukážeme pracovní prostředí, náplň práce, zodpovíme vám veškeré dotazy, přátelsky si popovídáme a zjistíme, zda máme stejná očekávání.
3. možnost dne na zkoušku
Nabízíme možnost jednodenního zkušebního dne bez dalších závazků. Tato možnost je vhodná pro ty, kteří váhají pustit se spolu s námi do výběrového řízení „naostro”, protože si svůj kariérní krok chtějí důkladně rozvážit.
4. Blížíme se do finále
UCHÁZÍTE SE O PROVOZNÍ POZICI…
Po schůzce vás budeme opět brzy kontaktovat
…NEBO O ADMINISTRATIVNÍ?
Pokud si padneme do oka, čeká nás pravděpodobně druhé setkání, kde si ověříme vaše předpoklady pro výkon dané pozice
5. zpětná vazba na místě
Rádi bychom vás ujistili, že výsledky pohovoru nebo dne na zkoušku vám sdělíme co nejdříve. Snažíme se, abyste zpětnou vazbu obdrželi do 10 dnů od vaší první reakce. Těšíme se na možnou spolupráci a přejeme vám mnoho úspěchů.
Tým Hr
Dejte nám o sobě vědět,
možná hledáme právě vás!
Pošlete nám na sebe kontakt na e-mail nabor@bplusn.cz.
Brzy se vám ozveme a domluvíme se na dalším postupu.
Anebo rovnou zavolejte a domluvíme se na možnostech spolupráce.
práce v každém věku
Nezáleží, zda jste zkušený profesionál nebo svou kariéru teprve začínáte budovat. U nás můžete nalézt širokou škálu pracovních oborů a přehled atraktivních pracovních pozic.
Vyzkoušejte si den
v našem týmu bez závazků
Vyzkoušejte si nás! Bez výpovědi. Nabízíme možnost jednodenního zkušebního dne bez dalších závazků. Tato možnost je vhodná pro ty, kteří váhají pustit se spolu
s námi do výběrového řízení „naostro”, protože si chtějí svůj kariérní krok důkladně rozvážit. Přestože jste stále zaměstnaný, nemusíte dávat výpověď v současné práci. Přijďte si práci u nás vyzkoušet nezávazně, ale za odměnu!
Pracoviště: Praha/Středočeský kraj
Pracovní pozice: Team Leader
„Měl jsem štěstí na dobré kolegy a vedení,“ říká Miroslav Pöschl, pro kterého kolegové uspořádali malou oslavu u příležitosti jeho 25letého působení ve firmě.
Jaké byly vaše začátky v B+N?
Před čtvrt stoletím jsem začal pracovat pro společnost Miva Bohemia, která byla tehdy třetí největší firmou v České republice podle obratu. Po šesti letech se však vedení firmy změnilo. Společnost koupila firma ISS s cílem stát se lídrem na trhu. Majitel Miva Bohemia, sympatický sedmdesátník, se rozhodl, že už nechce firmu dále vést. Předal ji novým majitelům s tím, že všechny zakázky i celkové vedení firmy zůstanou zachovány. A opravdu, vše zůstalo, jak slíbil. To období přineslo mnoho zajímavých zkušeností a otevřelo nám nové možnosti.
Moje pracovní role zůstává v zásadě stejná jako v minulosti. Před lety jsem měl na starosti správu budov Telecomu na Žižkově, které se rozkládaly od nákladového nádraží až k areálu Olšanky. Moje práce zahrnovala organizaci úklidových služeb, nábor nových zaměstnanců a další související činnosti. Do této pozice jsem se dostal na základě inzerátu a obsah mé práce se od té doby v podstatě nezměnil.
Na co kladete v práci největší důraz?
Je tu jediné kritérium. Uvědomuji si, za co mě firma platí. Aktuálně se starám o zhruba 30-40 zakázek.
To hlavní je, abych se o zákazníky staral od A až do Z. Nechci dopustit, aby zákazníci psali stížnosti, že je něco špatně uklizeno. Naopak je mým cílem, aby byli zákazníci s kvalitou našich služeb spokojeni, a aby včas platili faktury. Toto vše je moje zodpovědnost.
Co Vás tady tak dlouho drží?
Pro mne je důležité, kde dělám a s kým dělám. Mám výhodu v tom, že jsem komunikativní
a nejsem žádný mračoun. A ono se mi to vrací, protože se ke mně tak chovají i kolegové . Měl jsem výhodu, že jsem dělal s dobrými lidmi, a také s dobrými zákazníky. A to je i ten důvod, proč jsem 25 let na jednom místě. Když nemáte důvod utíkat, tak proč by člověk odcházel. Jsou lidi, kteří pravidelně po x letech mění práci, ale takový já nejsem.
Důležité je být i součástí týmu. Když přijdete na poradu a vidíte, že máte plnou důvěru, a že je s vámi počítáno. Dále velmi oceňuji, že zbývá čas i na to popovídat si
s kolegou o jeho plánech ve volném čase. Rád o lidech okolo sebe něco vím. Nerad začínám pracovat od začátku s úplně cizími lidmi, což zřejmě i trochu souvisí už s mým věkem. Je velmi důležité vědět s kým pracujete a na koho se můžete spolehnout.
Nikdy se mi nestalo, že bych šel spát s tím: „Sakra, zítra to bude průšvih.“ Nikdy jsem neuvažoval ani o výpovědi. Je důležité všechny problémy řešit hned, a to platí v každém oboru. Když se něco děje, tak předtím neutečete, a nemá smysl před problémy zalézat pod stůl. Problémy je třeba řešit, dokud jsou malé, než narostou do těch velkých, a to i doma v rodině.
Nikdo to za vás neudělá.
Miroslav Pöschl
Dejte nám o sobě vědět,
možná hledáme právě vás!
Pošlete nám na sebe kontakt na e-mail nabor@bplusn.cz.
Brzy se vám ozveme a domluvíme se na dalším postupu.
Anebo rovnou zavolejte a domluvíme se na možnostech spolupráce.
práce pro OZP/OZZ
Máte chuť pracovat, ale kvůli svému zdravotnímu stavu je pro vás těžké najít vhodné pracovní uplatnění? Rádi byste přispěli k lepšímu každodennímu životu ostatních? Přidejte se do týmu zaměstnanců B+N.
Patříme mezi partnery
Buďte sami sebou
Věříme v sílu jedinečnosti každého z nás, která nás společně posiluje. Oceňujeme rozmanitost, která podněcuje naši kreativitu a podporuje společný růst. Usilujeme o vytvoření různorodého pracovního prostředí, kde každý může využít své unikátní schopnosti. Naši zaměstnanci jsou si vědomi, že si ceníme jejich osobních kvalit a talentů, a cítí se zde svobodně projevit svou pravou podstatu.
Práce v B+N
V B+N si vážíme každého člena týmu a rozumíme, že každý má jiné potřeby a situace. Proto nabízíme různé pracovní pozice s možností volby úvazku i flexibilní pracovní dobu. Pokud vám život přinese změny, rádi vám pomůžeme přizpůsobit pracovní úvazek vašim aktuálním potřebám.
Patříme mezi partnery
Jaké pozice nabízíme
V rámci skupiny B+N si vážíme vašich potřeb
a očekávání. Je pro nás důležité, aby se vám u nás dobře pracovalo a rychle jste se začlenili do týmu. Ať už máte zkušenosti, nebo se chcete pouštět do nových výzev a rozvíjet své schopnosti, máme pro vás řadu příležitostí. Můžete se zapojit do úklidu bank, nemocnic nebo výrobních podniků. Nabízíme také pozice v oblasti ostrahy a administrativy. Jsme připraveni přizpůsobit délku pracovní doby vašim potřebám a zajistit, abyste se u nás cítili pohodlně.
CO NA TO NAŠI KOLEGOVÉ?
Není důležité kolik má firma zaměstnanců, ale jaký vztah k nim má. Každý je součástí týmu, každý má svůj úkol a každý je důležitý. I když máme v B+N přes 2 000 zaměstnanců nezapomínáme ani na ty, kteří jsou pro někoho možná neviditelní. Řeč je o úklidových pracovnících. To jsou ti, kteří odvádí naší profesionální práci přímo u zákazníka a všude kolem sebe vytváří krásné čisté prostředí podle vysokých standardů našich klientů.
Milan ,, Zástupce četaře”
„Ve svém životě jsem toho prožil již hodně. Dvanáct let jsem pracoval ve sklárně jako tvarovač. Ale také jsem poznal těžkou robotu
v dole. Práce pro B+N není zdaleka fyzicky tak náročná, jako jsem poznal jinde.“
Jana ,, úklidový pracovník”
„Jsem invalidní důchodce 2. stupně, u B+N pracuji druhým rokem. Pracuji jako úklidový pracovník ve výrobním podniku. Práci mi přizpůsobili podle mých možností.“
náš společný cíl
Naše společnost si klade za cíl jednat zodpovědně ve společenské sféře, což se projevuje individuálním přístupem k našim zaměstnancům, podporou diverzity a inkluzivity, a flexibilitou v naší zaměstnanecké politice. Projevujeme úctu a uznání práci všech našich zaměstnanců, ať už jde o manuální nebo duševní práci, což považujeme za základní hodnotu naší firmy. B + N si klade za úkol nejen zvyšovat povědomí o významu úklidových prací, ale také usiluje o jejich širší společenské uznání. Tyto principy jsou zásadní a odrážejí se v naší každodenní komunikaci, jak ve vnitřních tak i ve vnějších vztazích.
Finalistka souteže
Pracoviště: Fakultní Nemocnice Ostrava
Pracovní pozice: Úklidový pracovník
Druh důchodu: invalidita 3. stupně
Soňa Holáňová je již čtyři roky součástí týmu B+N. Ve Fakultní nemocnici Ostrava pracuje jako úklidová pracovnice. Soňa si přes některé životní výzvy našla cestu k osobní spokojenosti. Velkou radost jí přináší cvičení v Sokole, kde nachází nejen fyzické, ale i duševní uvolnění. K tomu všemu přispívá i skvělá atmosféra v práci, kde má štěstí na úžasné kolegyně a kolegy, s nimiž tvoří skvělý tým. Tento kolektiv a její koníčky jí dodávají energii a optimismus do každého nového dne.
Soňo, pro B+N pracujete čtvrtým rokem, vzpomenete si ještě na své začátky?
Moc si to nepamatuji. Jen vím, že mi chvíli trvalo se naučit, kolik, čeho se kam dává a jak se ředí dezinfekce. Jak se správně umisťují štítky na vozíky a zapamatovat si celý harmonogram. Navíc se téměř vše každý měsíc mění.
Na jaké zakázce vás můžeme potkat?
Ve Fakultní nemocnici Ostrava Poruba na dětském oddělení, které se rozkládá ve čtyřech patrech. Mám na starosti přímo oddělení, kde jsou již velké děti.
Někdy zaskakuji na oddělení hematologie a neurologie. Ale lépe se cítím spíš u těch větších dětí. Na hematologii je to psychicky náročnější, protože tam bývají těžké případy.
Vaše práce je pro nemocnici velmi důležitým prvkem. A jak práci hodnotíte vy sama?
Jsem tu spokojená. Pozitivně hodnotím pracovní kolektiv: zdravotní sestřičky, doktory a doktorky, sanitářky i kolegyně, všichni jsou příjemní. Máme tu dobré vztahy se všemi. Například před Vánoci jsme se všichni fotili a firma nám fotky na konci roku vytiskla.
Ačkoliv pracujete na plný úvazek, máte zdravotní problémy. Mohu se zeptat jaké?
Ano, každý čtvrt roku docházím na psychiatrii, protože mám úzkostné stavy, ale není to tak vážné. Navíc mi museli vyoperovat jednu ledvinu, ale naštěstí jsem jinak zdravá. Některé dny jsou tedy díky tomu náročnější.
Jaké máte záliby a koníčky?
Pro mne je koníčkem především cvičení v Sokole a také ráda čtu beletrii, teď mám rozečtenou Vražednou čokoládu. Připravuju se na Všesokolský slet, který se koná letos v červnu, tak doufám, že to zvládnu. Náš synchronní tanec nacvičujeme na skladbu Babí léto.
Z naší Nové Bělé nás bude 20. Na tréninky chodím každé úterý večer, takže je ideální , když mám ranní směnu. Členem Sokola jsem už čtyřicet let. Člověk tam přijde na jiné myšlenky, tak je to fajn.
Kde jste pracovala, než jste k nám nastoupila?
Předtím než jsem nastoupila do B+N, jsem pracovala v kavárně, u výdeje jídla v Intersparu a pracovala jsem i v administrativě pro společnost zajišťující montáž a servis výtahů.
Co byste vyzdvihla, kdybyste kamarádce doporučovala práci pro B+N?
Určitě je to dobrá parta, příjemný kolektiv i v samotné nemocnici. Také jistota, že výplata chodí pravidelně.
Soňa Holáňová
Dejte nám o sobě vědět,
možná hledáme právě vás!
Pošlete nám na sebe kontakt na e-mail nabor@bplusn.cz.
Brzy se vám ozveme a domluvíme se na dalším postupu.
Anebo rovnou zavolejte a domluvíme se na možnostech spolupráce.
Pracoviště: Fakultní Nemocnice Ostrava
Pracovní pozice: Úklidový pracovník
Druh důchodu: invalidita 1. stupně
Patologie a centrální sterilizace jsou oddělení Fakultní nemocnice Ostrava, kterými si prošla naše zaměstnankyně paní Andrea Holbová. V nemocnici uklízí už od roku 1998 a své místo by neměnila.
V rozhovoru vzpomíná i na těžkou pandemii
covidu-19.
Vzpomínáte si na začátky, když jste před 25. lety nastupovala?
Vzhledem k zdravotním problémům, kvůli kterým nemohu dojíždět nikam do zaměstnání, jsem potřebovala práci, co možná nejblíže domovu. Trpím chronickými problémy se střevy. A protože bydlím kousek od Fakultní nemocnice v Ostravě, nastoupila jsem tam na úklid. Můj původní plán byl, že si udělám rekvalifikaci na sanitářský kurz, a tak skončím
s úklidem. Kurz jsem úspěšně zvládla, ale zjistila jsem, že práce s nemocnými lidmi, není nic pro mě. Nemám na to zkrátka povahu a žaludek. „Raději budu dobrá uklízečka, než špatná sanitářka," řekla jsem si. Zůstala jsem tedy u úklidu a práce mě hodně baví. Jsem na pořádek velký pes, ráda uklízím (usmívá se).
Co vás drží ve firmě takto dlouho?
Jistota, a to, že to mám blízko do práce a práce mě baví. Původně jsem prodavačka a už si nedokážu představit, že bych seděla třeba někde za pokladnou.
Ráda se věnuji práci, která mi umožňuje udržet si klidnou mysl a zároveň se hodně hýbat, jako je například úklid. Práce v obchodě už pro mě není přitažlivá.
Čím je úklid v nemocnici jiný než v kancelářské budově?
Ve zdravotnictví se při úklidu postupuje podle dezinfekčního řádu. Vše se dezinfikuje – podlahy
i povrchy. Je to jiné, než třeba v kanceláři nebo kadeřnictví. Vše musí být vydezinfikované a čisté. Ale já vůni dezinfekce miluji! Mám ráda, když je všechno čisté a vydezinfikované, ráda myji i kliky, vypínače apod.
Pracovala jsem dvacet let na oddělení centrální sterilizace, kde jsme se starali o dezinfekci všeho možného, včetně stropních podhledů a žaluzií. Tato práce mi velmi vyhovovala, neboť mám přirozený respekt před viry a bakteriemi a jsem na ně citlivější. V nemocnici je důležité, aby vše bylo dokonale čisté, protože se zde manipuluje s kontaminovanými předměty. Z tohoto důvodu dezinfikuji vše, s čím se zaměstnanci mohou dotýkat, denně. Tento přístup jsem si osvojila již na sterilizaci a uplatňuji ho i nyní na patologii. Mít vše v pořádku a čistotě je pro mě přirozené.
Nelitujete, že jste se nakonec nestala sanitářkou?
Vůbec nelituji toho, že jsem zůstala uklízečkou. Bála jsem se jen, aby se za mě nestyděl syn ve škole, když řekne, že je maminka uklízečka. Ale on je hodně inteligentní a ve 29 letech si dodělává doktorát. Tenkrát mi řekl: „Maminko, děláš to, co chceš a to je hlavní. Nezáleží mi na tom, co děláš.“ Jeho slova mi tehdy rozptýlila obavy a dala jsem stranou myšlenku opustit práci, která mě baví. Bez úklidu by nemocnice a mnoho dalších institucí nemohlo správně fungovat. Zvláště ve zdravotnictví je důraz na čistotu obzvláště důležitý.
Andrea Holbová
Zaujali jsme Vás?
Kontaktujte nás!
nabor@bplusn.cz
+420 722 465 168
+420 607 281 460
Naši partneři
Sledujte nás
pro
rODIČE
Vracíte se zpět do práce po mateřské nebo rodičovské dovolené a snažíte se najít rovnováhu mezi prací a péčí o vaše malé děti? V B+N vám můžeme nabídnout podporu a flexibilitu, kterou v této náročné životní etapě potřebujete.
PRORODINNÁ POLITIKA RESPEKTUJE POTŘEBY RODIČŮ I MANAGEMENTU B+N
Rádi podporujeme rodiče malých dětí. Po návratu z rodičovské dovolené často nabízíme možnost zkráceného úvazku nebo flexibilní pracovní dobu, abychom vyšli vstříc jejich individuálním potřebám.
Přidejte se k nám a dělejte práci, která má smysl!
Zavádění flexibilních úvazků do praxe
260
flexiblních úvazků
1265
zákaznických poboček
450
rodičů
malých dětí
Zavádění s m.arter
Ve firmách se často diskutuje o prorodinné politice. Možná i vy, jako zaměstnavatel nebo zaměstnanec, máte nějaké představy o tom, jak by měla rodinná politika vypadat. Je to klíčový prvek pro usnadnění návratu rodičů z rodičovské dovolené, což zároveň rozšiřuje okruh potenciálních zaměstnanců. Kromě toho pomáhá i v návratu stávajících zaměstnanců, což může firmám ušetřit nemalé finanční prostředky. Jak jsme tyto principy zavedli u nás ve společnosti B+N?
chci si přečíst o implementaci
JAKÉ POZICE NABÍZÍME
Jsme dynamicky se rozvíjející společnost s působností po celé České republice. Hledáme nové kolegy a kolegyně na pozice uklízeček a uklízečů v kancelářích, nemocnicích a ve speciálních odvětvích, jako jsou automobilový, farmaceutický a technologický průmysl. Nabízíme také širokou škálu administrativních pozic. Přidejte se k nám a staňte se součástí našeho týmu!
ČASOVÁ FLEXIBILITA
Najdete u nás pracovní pozice, u kterých nabízíme flexibilní pracovní dobu, takže bez obav stihnete např. vyzvednout dítě ze školky. Na jiných pozicích se zase dají pracovní směny přizpůsobit tomu, že třeba potřebujete každou středu odpoledne volno na doprovázení dítěte do zájmového kroužku nebo na své studium. Časté jsou kratší pracovní úvazky, které vyhovují vaší momentální životní situaci. U některých pracovních míst je částečně možná práce z domova.
Pracoviště: z pohodlí svého domova
Pracovní pozice: Personalistka
Díky podpoře kolegyň a manžela má Šárka celou kancelář doma. O tom, jak lze skloubit rodičovskou dovolenou s malou dcerou a plný pracovní úvazek na personálním oddělení, jsme si povídali s Šárkou Měšťanovou.
Jaké byly vaše začátky v B+N?
Nastupovala jsem v březnu roku 2016. B+N byl pro mě velký posun, protože předtím jsem dělala jen nábory zaměstnanců. Díky rozšíření kompetencí jsem získala nové znalosti v legislativě. Předmět podnikání B+N je velmi specifický a patří k němu poměrně vysoká fluktuace, takže se můžeme setkat i s poněkud nestandardními situacemi, ale správný personalista musí být i na takové situace schopen pružně reagovat a poradit si s nimi.
Zpočátku jsem měla na starosti Jižní Čechy
a zakázky pod devíti team leadry. Postupně se měnila situace na trhu a přibyla mi k tomu i Plzeň, Brno a Litvínov a Pardubice…
Nakonec to skončilo tak, že se team leadři sjížděli ke mně do kanceláře, protože jsme měli jednu obrovskou sdílenou kancelář, ale tím, jak se situace vyvinula, tak mi na jihu zůstali tři team leadři, kteří jezdí po zakázkách, prakticky se ani nevídáme. Když po sobě něco chceme, tak si musíme napsat. Před covidem byla setkání na denní bázi, jezdilo se víc do kanceláře, to už teď řadu let neplatí. Hodně se to vyvíjí.
Na co jste v práci hrdá?
Nastupovala jsem do firmy ISS, která fungovala
v zajetých kolejích. Pak ji odkoupila B+N, ve které cítím, že jsme víc aktivní a děje se také víc věcí
i díky probíhajícím změnám. Jako personalistky na to musíme více reagovat. Podařilo se nám např. dokončit projekt elektronických výplatních pásek, přejít na nový personálněmzdový systém a nový systém pracovnělékařských služeb. V našem případě, mohu s čistým svědomím říci, že nejedeme v rutinních činnostech, ale často vystupujeme
z komfortní zóny a učíme se něco nového. Jsem ráda, že nestagnujeme, ale jdeme s dobou. Těší mě, že jsem nebyla líná a zvládla jsem se vrátit do práce velmi krátce po porodu, i když to znamenalo mít Justýnku často na jedné ruce.
Jak vypadá vaše práce z domova dnes?
Telefon, počítač, tiskárna a internet, nic jiného dalšího ke své práci nepotřebuji. Pracuji z domova a mám úplný home office. Když je potřeba, tak team leadři zajedou za mnou, nebo se potkáváme
v Budějovicích, kde si předáme papíry. A jdeme si po svém. Vnímám to jako obrovský benefit, který je k nezaplacení.
Šárka Měšťanová
Dejte nám o sobě vědět,
možná hledáme právě vás!
Pošlete nám na sebe kontakt na e-mail nabor@bplusn.cz.
Brzy se vám ozveme a domluvíme se na dalším postupu.
Anebo rovnou zavolejte a domluvíme se na možnostech spolupráce.
Zaujali jsme Vás?
Kontaktujte nás!
nabor@bplusn.cz
+420 722 465 168
+420 607 281 460
co děláme, když zrovna nepracujeme?
To nejzajímavější
od nás
Pracujeme na tom, aby svět byl lepší.
Inkluzivní pracovní prostředí:
Jaké jsou jeho přínosy a jak jej může ovlivnit HR?
Rovnost, diverzita, inkluze. Témata často zmiňovaná v rámci různých celospolečenských iniciativ, ale doposud opomíjená, když přijde na jejich uplatňování v praxi. Jde přitom o důležitou součást moderní firemní kultury, o kterou by měla usilovat každá firma. V tomto článku se proto podíváme na to, jaké výhody může firmě přinést vytvoření inkluzivního pracovního prostředí zapojením osob se zdravotním postižením a jak tomu může pomoci HR.
Máte pocit, že vám něco uniká? U nás se ho zbavíte!
Zde naleznete mnoho inspirace i novinek z prostředí naší společnosti.
V České republice přibližně 10 % populace žije se zdravotním postižením nebo znevýhodněním. Mezi lidmi v produktivním věku je to alespoň 500 tisíc osob. Je důležité si uvědomit, že ne všichni z nich pobírají invalidní důchod nebo jsou klasifikováni jako osoby s invaliditou bez nároku na důchod.
Dne 17. května 2023 se naše společnost B+N CZECH REPUBLIC FACILITY SERVICES S.R.O. zúčastnila slavnostního předávání cen finalistům soutěže Zdravotně postižený zaměstnanec roku 2022. Tento projekt je realizován NFOZP.
Možná máte jako zaměstnavatel či zaměstnanec nějaké vize rodinné politiky. Ta je klíčovým faktorem pro snadný nástup žen nebo v poslední době i mužů po rodičovské dovolené, čímž tak otevírá cestu pro větší počet potencionálních zaměstnanců.
„Máte malé děti?“ Taková otázka na přijímacích pohovorech je již přežitkem. Firmy se už nemusí obávat zaměstnávat rodiče po vyčerpání rodičovské dovolené, naopak jim to může přinést řadu výhod. Loajalita, obětavost, perfektní time management a především chuť pracovat.
V B+N si zakládáme na tom, že se k našim zaměstnancům chováme jako k rodině. Jistě mnozí z vás znáte uklidňující hlas Luboše Pazdery, který je nejenom součástí našeho týmu, ale také vaším prvním kontaktem na naší helpdesk lince. Luboš je s námi už neuvěřitelných 27 let a na jeho práci i přístupu je to znát. V nedávném rozhovoru se podělil o své zkušenosti a prozradil nám svůj recept na řešení krizových situací, které se i nám občas nevyhnou.
Vztahy na pracovišti jsou jedním z klíčových aspektů našeho profesního i osobního života, vzhledem k tomu, že v práci trávíme značnou část dne. Pokud jsou tyto vztahy problematické, může to výrazně ovlivnit naši pohodu. Na druhou stranu, co když jsou vztahy na pracovišti výjimečně dobré? Co když si v kolegovi či kolegyni najdeme dokonce partnera, který nám může být oporou nejen v pracovních záležitostech, ale i v osobním životě? To může přinést mnoho pozitivních změn, včetně vzájemné podpory a lepšího porozumění v každodenních situacích.
V B+N si zakládáme na tom, že se k našim zaměstnancům chováme jako k rodině. Jistě mnozí z vás znáte uklidňující hlas Luboše Pazdery, který je
Jsme flexibilní zaměstnavatelé
a společně s M.arter komentujeme jako odborníci i dobré tipy
k pohovoru pro uchazeče 💎 Na komentování se podílí naši odborníci z HR oddělení B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. Barbora Vodičková a Petra Jordánová.
V B+N si zakládáme na tom, že se k našim zaměstnancům chováme jako k členům rodiny. Jistě mnozí z vás znáte uklidňující hlas Luboše Pazdery, který je nejenom součástí našeho týmu, ale také vaším prvním kontaktem na naší helpdesk lince. Luboš je s námi už neuvěřitelných 27 let a na jeho práci i přístupu je to znát. V nedávném rozhovoru se podělil o své zkušenosti a prozradil nám svůj recept na řešení krizových situací, které se občas nevyhnou nikomu.